Korpus z giętej blachy stalowej grubości 2/10 mm. Obudowa 75 x 130 mm, oś 45 mm. Standardowe pręty do ryglowania drzwi o wysokości 1,65–2,20 m. Mechanizm wewnętrzny typu „kątownik” umożliwia obrót ½ obrotu kluczem zarówno od wewnątrz, jak i z zewnątrz. Rygiel i półrygiel z litego mosiądzu. Górny i dolny rygiel okrągły Ø16 mm ze stali, na płaskich prętach umożliwiających precyzyjne dopasowanie długości bez przycinania. Zaczep o dużej wytrzymałości, osłony i prowadnice stalowe bez widocznych śrub. Osłona cylindra od wewnątrz. Trzpień 7 mm. W zestawie prosta klamka anodowana w kolorze F2. Montaż bez konieczności frezowania drzwi. Opcje: zestaw prętów do 3 m, podwójna klamka, zabezpieczenie zawiasów, płyta wzmacniająca zamek. 2 hartowane kołki w ryglu chroniące przed przecięciem, stalowy kapturek chroniący cylinder przed wyrwaniem, ochrona przed przewierceniem (stator/rotor), 3 pierwsze kołki hartowane. Cylinder TRANSIT 2, profil europejski, mosiężny, 30x65 mm, mechanizm 8-zastawkowy odporny na manipulację, zabierak antywyrwaniowy, 4 płaskie klucze odwracalne z kartą bezpieczeństwa.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj