Korpus z giętej blachy stalowej grubości 2/10 mm. Obudowa 75 x 130 mm, oś 45 mm. Standardowe pręty do ryglowania drzwi o wysokości 1,65–2,20 m. Mechanizm wewnętrzny typu „kątownik” umożliwia obrót ½ obrotu kluczem zarówno od wewnątrz, jak i z zewnątrz. Rygiel i półrygiel z litego mosiądzu. Górny i dolny rygiel okrągły Ø16 mm ze stali, na płaskich prętach umożliwiających bardzo precyzyjne dopasowanie długości bez potrzeby przycinania. Zaczep z wzmocnionym czołem. Osłony, prowadnice i zaczepy górnego i dolnego rygla ze stali, bez widocznych śrub mocujących. Osłona cylindra od strony wewnętrznej. Trzpień 7 mm. W zestawie prosta klamka anodowana w kolorze F2. Montaż zamka nie wymaga frezowania drzwi. Opcje: zestaw prętów do drzwi o wysokości do 3,00 m, podwójna klamka anodowana F2, zabezpieczenie zawiasów. Elementy ochronne: płyta wzmacniająca zamek, 2 hartowane kołki w ryglu chroniące przed przecięciem, stalowy kapturek chroniący cylinder przed wyrwaniem, 2 kołki chroniące cylinder przed przewierceniem (stator/rotor) oraz 3 pierwsze kołki hartowane. Cylinder profilowany TRANSIT 2 o standardowym profilu europejskim, mosiężny, 30x65 mm, do drzwi o grubości 45 mm. Mechanizm 8-zastawkowy odporny na manipulację. Zabierak ze spiekanego metalu odporny na wyrwanie. Ochrona przed wierceniem igłą i hartowanym kołkiem. 4 płaskie klucze odwracalne z niklowanego mosiądzu, z kartą bezpieczeństwa. Możliwość wykonania systemu jednego klucza.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj